دائمی

کشیدن دندان

دائمی

خدمات کشیدن دندان دائمی کلینیک نگین

دندان های دائمی دارای طول عمر طولانی هستند اما ممکن است نیاز به کشیدن دندان دائمی باشد که دلایل آن شامل موارد زیر است

اگر پوسیدگی دندان یا آسیب به پالپ گسترش یابد باکتری در دهان می تواند به پالپ وارد شود و منجر به عفونت شود. اغلب این بیماری می تواند با درمان کانال ریشه (RCT) تصحیح شود، اما اگر عفونت بسیار شدید باشد، آنتی بیوتیک ها یا RCT آن را درمان نمی کنند، برای جلوگیری از گسترش عفونت لازم است دندان کشیده شود

اگر بیماری پریودنتال اتفاق بیافتد عفونت بافت ها و استخوان هایی که از دندان ها حمایت می کنند موجب سست شدن دندان ها می شود، لازم است دندان ها را بکشید

گاهی اوقات دهان از دندان پر است و داخل فک نیز دندان رشد کرده است به همین دلیل دندانپزشکان دندان ها را برای ارتودنسی آماده می کنند. هدف ارتودنسی این است که دندان ها را مرتب کنید،به همین ترتیب، اگر دندان نمیتواند از فک راه خروج بیابد دندانپزشک شما ممکن است توصیه کند که آن را بکشید.

قبل از کشیدن دندان چه مواردی را باید با دندانپزشک در میان گذاشت

اگرچه دندان کشیده شده معمولا بسیار امن است، اما این روش می تواند باکتری های مضر را به جریان خون منتقل کند. بافت لثه نیز در معرض خطر عفونت قرار دارد. اگر شرایطی دارید که خطر ابتلا به عفونت شدید را ایجاد می کند، ممکن است قبل و بعد از کشیدن دندان آنتی بیوتیک مصرف کنید. قبل از اینکه یک دندان کشیده شود، باید دندان پزشک شما سابقه پزشکی کامل شما، داروهایی که مصرف می کنید را بشناسد

• دریچه های قلب آسیب دیده
  • نقص مادرزادی قلب