نیمه نهفته

کشیدن دندان

نیمه نهفته

خدمات کشیدن دندان عقل نیمه نهفته کلینیک نگین

جراح دهان و فک و یا دندانپزشک شما می تواند دندان عقل را بکشد. این روش اغلب می تواند در کلینیک دندانپزشک یا جراح انجام شود. شما ممکن است عمل جراحی در بیمارستان داشته باشید، به خصوص اگر تمام دندان های عقل خود را در یک زمان بکشید یا اگر در معرض خطر عوارض هستید. اگر دندان شما  عفونت داشته باشد، عمل جراحی معمولا تا زمانی که عفونت تشخیص داده شود و از بین برود ادامه می یابد. پزشک یا دندانپزشک شما ممکن است آنتی بیوتیک ها را برای کمک به درمان عفونت تجویز کند.

مراقبت هایی که انتظار می رود بیمار پس از انجام جراحی انجام دهد

بطور مرتب پد گاز دندان خود را عوض کنید. در صورتی که هنوز 24 ساعت پس از عمل جراحی خونریزی دارید، با دندانپزشک یا جراح دهان خود تماس بگیرید

ابتدا از غذا های نرم استفاده کنید پس از گذشت مدتی مواد غذایی جامد را به برنامه غذایی خود اضافه کنید

سعی کنید در 24 ساعت اول پس از جراحی از پک یخ بروی صورت خود جایی که جراحی انجام شده است استفاده کنید

پس از انجام جراحی آرامش خود را حفظ کنید زیرا انجام فعالیت فیزیکی سخت باعث افزایش خونریزی میشود

جراحی دندان ممکن است باکتری ها در دهان به داخل جریان خون وارد شود و باعث ایجاد عفونت در سایر قسمت های بدن شود. افرادی که دچار عفونت می شوند، ممکن است نیاز به مصرف آنتی بیوتیک قبل و بعد از عمل جراحی دندان داشته باشند. چنین افرادی شامل افرادی هستند که دارای دریچه های قلب مصنوعی هستند یا با نقص قلب متولد شده اند.